Week 5&6 - Reisverslag uit Victoria, Canada van Nicole Ruijs - WaarBenJij.nu Week 5&6 - Reisverslag uit Victoria, Canada van Nicole Ruijs - WaarBenJij.nu

Week 5&6

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

14 Maart 2018 | Canada, Victoria

27 februari – 13 maart

Ook gebeuren er af en toe dingen waarvan de wereld even stilstaat, het bericht dat een medeleraar van de schans overleden was kwam even hard aan. Je weet dat er zon dingen kunnen gebeuren maar op het moment dat je een bericht krijgt staat alles even stil. Ik heb direct wat vrienden gebeld en die konden me toch op afstand ook even troosten(Anouk, Jolijn, Koen, Dirk en Nick dankjewel hiervoor!!) De dagen die volgde werd er steeds meer duidelijk, helaas krijgen we Joost niet meer terug maar jongen bedankt voor alle leuke dingen die je altijd met je meebracht.

De dagen gaan hier ook gewoon door en dat is dan soms even lastig, ik merkte aan mezelf dat ik een week eigenlijk niet zoveel speciaals heb gedaan maar genoten heb van allemaal kleine dingen. Mezelf met Saul volgooien met eten en popcorn en films kijken was er een van. Die vrijdag ben ik met Lexie, Gena en Saul naar de provincials geweest van het basketball team. Dit werd gespeeld in Nanaimo wat ongeveer 1,5 uur rijden was. Super gaaf om te zien hoe de competitie hier in iedere provincie een eigen ‘eindtoernooi’ heeft om een plek te bemachtigen voor de nationals. Helaas verloren de chargers wat wedstrijden waardoor ze eindigde op een 4e plek, nog steeds een super prestatie maar brons was toch ook wel leuk geweest. De sfeer bij zon wedstrijd is echt fantastisch en dat geeft een kick bij ieder punt wat er gemaakt wordt. Nadat ik hier was geweest kon ik niet wachten tot het volgende weekend(de volleybal nationals van de heren die gespeeld werden bij PISE). Die zaterdag zijn we een leuke meidenavond gaan houden. Gena en ik zijn naar Lexie thuis gegaan met wijn en snacks en we hebben enorm veel lol gehad en film gekeken(high school musical inclusief meeblèren en dansjes). Na deze gezellige avond en sleepover heb ik die zondag niet heel veel gedaan, een foto maken voor de schaijkse kwis zat er nog wel in maar daar bleef het bij ;)

Na een rustig weekje heb ik donderdag, vrijdag en zaterdag veel volleybal gezien. De nationals waren bij PISE dat betekend dat uit iedere ‘provincie’ het team dat kampioen is ging strijden voor de nationale titel, de chargers hadden zich als nummer 2 gekwalificeerd dus die hadden een gunstige loting. De sfeer die er hing was echt super leuk, beide basketball teams en de volleybal dames ook. De chargers hadden een fanatieke achterban wat leuke situaties gaf. Helaas verloren ze hun laatste 2 wedstrijden in de 5e set waardoor ze 4e werden. Toch was het een super gaaf evenement om te zien en mee te maken en zeker aan te raden voor sportliefhebbers.

De plannen voor volgende weken zijn al gemaakt maar het wordt ook druk, nog een keertje skien, st. Patricks day(BIIEER) en twee weken spring break(geen vakantie voor mij, ik ga twee kampen mee draaien). Verder blijf ik het super fijn vinden om iedereen van thuis ook lekker te spreken en me af en toe op te vrolijken, deze twee weken weer credits voor Aniek die me op facebook blijft wijsmaken dat ze groot is, de vrijdagavond bijeenkomst met Fleur, Marli en Tessa, Vass voor de leuke tags, Pap en Mam die me zeeeer jaloers maken met filmpjes van skien(die komen ook nog wel naar jullie!) en Jules voor de spontane belletjes en die even vertelde dat hij broccoli ophad(hoeft niet de volgende keer).

Yvonne GEFELICITEERD!!

Natuurlijk met het winnen van onze welbekende wie is de mol poule(Ja Joost dat waren jullie samen, proficiat) en met het behalen van…..

Nederlands kampioenschap dames korfbal in de zaal!!

Make me proud en behaal die gouden plak, ik hoop op een livestream zodat ik het allemaal kan volgen, succes alvast!

Groetjes,
Nicole

Hier een link naar de sfeer tijdens de nationals:


  • 14 Maart 2018 - 06:53

    Leny Gabriels:

    Zo Nicole , soms komen er berichten die je even doen stil staan zoals je al schreef, ik heb het gevolgd op face boek , veel sterkte hiervoor , maar wat leuk dat je zo bezig bent met basketball en volleybal , misschien kun je dat straks ook in Nederland erbij gaan doen , ha ha . Je bent straks toch klaar met je studie en tijd over !! Overig hoe gaat het met hè scriptie wil het lukken ? Anders schrijf je maar een boek gebundelde reisverhalen lijkt me leuk . Nou Nicole even serieus nog een hele fijne tijd en tot later dikke knuffel tante Leen

  • 14 Maart 2018 - 06:55

    Marlou:

    Lekker genieten Nicole!! Leuk je verslagen xxxx

  • 14 Maart 2018 - 07:27

    Sjeezoo:

    Ha Coco
    Life goos on, hoe bizar het soms ook gaat. Dan is het maar wat fijn dat je even steun kunt zoeken bij je maatjes al is de afstand nog zo groot. Geweldig hoe je je toch weer focust op de sportavonturen. Het zijn de klein of alle daagse dingen die je soms weer even bewust maken om te genieten. Je gaat zeker nog weer leuke dingen doen en beleven, kei gaaf. Maar niet alles kan tegelijk. We zien uit naar die avonturen. Groetjes

  • 14 Maart 2018 - 09:50

    Joost:

    Hi Nicole,

    Leuk om je avonturen terug te lezen.

    Ja zeker, samen hadden we Jan ontmaskerd! ;-)

    En nog bedankt voor de foto van de Schaijkse Quiz ---> Winnaars!! :D

    Dit weekend gaan we voor een gouden plak voor Yvonne

  • 14 Maart 2018 - 14:54

    Yvonne:

    wiiiiijjjj gaaaaaan naaaaaar EINDHOVEN, WIJ GAAN NAAR EINDHOVEN, WIJ GAAN NAAR EINDHOVEN!!!
    Live stream zou leuk zijn idd!! En die gouden plak zou nòg leuker zijn;)
    Als ik in mijn winning mood blijf (widm en schaijkse quiz) dan moet dat goed komen.

    Blijf genieten daar!!

  • 14 Maart 2018 - 15:15

    Die Mamah:

    hej Collekuh,

    week 5 & 6 staat weer op papier
    met een traan, maar gelukkig ook plezier
    op naar week 7 & 8
    dan wordt er natuurlijk weer een verslag van jou verwacht :)

    xxxxx mamsie :)



  • 16 Maart 2018 - 22:33

    Oma :

    Hallo Nicole

    Zo te horen is het daar een en al feest,en het mooie er van is, dat je er zo van geniet,volgens mij heb je,je stekkie wel gevonden! ik zou zeggen ga zo door,ook wij genieten van je verslag : en de foto's Groetjes⛷

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Victoria

Canada

Buitenlandse stage in Victoria, Canada

Recente Reisverslagen:

28 Mei 2018

Bijna weer terug...

15 Mei 2018

Week 11&12&13&14&15

10 April 2018

Week 9&10

27 Maart 2018

Week 7&8

14 Maart 2018

Week 5&6
Nicole

Afstuderen in Victoria, Canada. Voor 4,5 maand op avontuur met heel veel dingen te beleven en ontdekken. Het is allemaal te volgen op mijn profiel! Groetjess, Nicole

Actief sinds 14 Feb. 2018
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 6085

Voorgaande reizen:

30 Januari 2018 - 15 Juni 2018

Canada

Landen bezocht: